Regulamin Sklepu
Regulamin Sklepu Internetowego RelaxRing
Wstęp
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego prowadzonego pod marką RelaxRing, dostępnego pod adresem internetowym [adres strony www]. Sklep internetowy RelaxRing jest platformą handlową umożliwiającą dokonywanie zakupów towarów za pośrednictwem sieci Internet. Właścicielem i administratorem sklepu jest podmiot prowadzący działalność gospodarczą pod firmą RelaxRing, z kontaktem możliwym poprzez adres e-mail: relaxringshop@gmail.com. Niniejszy Regulamin został sporządzony w oparciu o obowiązujące przepisy prawa polskiego oraz unijnego, w szczególności Kodeks cywilny, Ustawę o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., Ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r., a także Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO). Regulamin ma na celu zapewnienie transparentności, bezpieczeństwa i zgodności z normami prawnymi wszystkich transakcji zawieranych za pośrednictwem platformy. Korzystanie ze sklepu oznacza akceptację niniejszego Regulaminu w całości, bez żadnych zastrzeżeń. W przypadku braku akceptacji, użytkownik zobowiązany jest do zaprzestania korzystania z usług sklepu. Regulamin jest dostępny w każdej chwili na stronie internetowej sklepu i może być pobrany w formie pliku PDF.
Definicje
Dla jasności i uniknięcia nieporozumień, w niniejszym Regulaminie stosuje się następujące definicje:
- Sklep – sklep internetowy RelaxRing dostępny pod adresem [adres www].
- Sprzedawca – podmiot prowadzący sklep pod marką RelaxRing, odpowiedzialny za realizację zamówień.
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupów w Sklepie.
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący czynności prawnej niezwiązanej z działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pośrednictwem Sklepu, zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży.
- Produkt – towar dostępny w ofercie Sklepu, wysyłany z Azji.
- Umowa sprzedaży – umowa zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem na odległość, za pośrednictwem Sklepu.
Zasady składania Zamówień
Proces składania Zamówienia w Sklepie jest intuicyjny i zgodny z wymogami prawnymi. Klient wybiera Produkt, dodaje go do koszyka, przechodzi do formularza zamówienia, podaje dane osobowe, adres dostawy, wybiera metodę płatności i dostawy, a następnie potwierdza Zamówienie przyciskiem „Zamawiam i płacę” lub równoważnym. Potwierdzenie Zamówienia stanowi moment zawarcia Umowy sprzedaży. Sprzedawca potwierdza Zamówienie drogą elektroniczną na adres e-mail Klienta w ciągu 24 godzin, podając szczegóły Zamówienia, cenę, koszty dostawy oraz przewidywany termin realizacji. W przypadku braku potwierdzenia, Klient powinien skontaktować się pod adresem relaxringshop@gmail.com. Sklep może odmówić realizacji Zamówienia w przypadku braku dostępności Produktu, błędów w opisie lub cenie, bądź naruszenia Regulaminu. Klient zostanie poinformowany o przyczynach i zwrocie płatności.
Ceny i Płatności
Ceny Produktów podane w Sklepie są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. Ceny nie obejmują kosztów dostawy, kalkulowanych oddzielnie. Sklep zastrzega prawo do zmiany cen, bez wpływu na złożone Zamówienia. Płatności realizowane są przez bezpieczne systemy płatności elektronicznych (przelewy, karty płatnicze). Klient dokonuje płatności w terminie wskazanym w potwierdzeniu Zamówienia. Brak płatności może skutkować anulowaniem Zamówienia. Faktura VAT lub paragon przesyłane są elektronicznie lub z Produktem na żądanie Klienta.
Dostawa i Realizacja Zamówień
Dostawa Produktów realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich lub pocztowych, z magazynu w Azji. Przetwarzanie Zamówienia trwa od 1 do 5 dni roboczych, a dostawa od 4 do 7 dni roboczych. Koszty dostawy ponosi Klient, chyba że oferta promocyjna stanowi inaczej. Klient otrzymuje numer śledzenia przesyłki. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane siłami wyższymi lub działaniami organów celnych, ale wspiera Klienta w rozwiązywaniu problemów. W przypadku uszkodzenia Produktu w transporcie, Klient sporządza protokół szkody z przewoźnikiem i kontaktuje się pod relaxringshop@gmail.com.
Prawo do Odstąpienia od Umowy
Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania Produktu, informując Sprzedawcę na relaxringshop@gmail.com lub pocztą. Wzór formularza odstąpienia dostępny jest na stronie Sklepu. Produkt musi być zwrócony w stanie niezmienionym, z oryginalnym opakowaniem i dowodem zakupu. Koszty zwrotu ponosi Konsument. Sprzedawca zwraca płatność (z wyjątkiem dodatkowych kosztów droższej dostawy) w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia, po otrzymaniu Produktu, tą samą metodą płatności, chyba że strony uzgodnią inaczej.
Reklamacje
Sprzedawca odpowiada za wady Produktu zgodnie z Kodeksem cywilnym. Reklamacje zgłaszane są w terminie 2 lat od dostawy na relaxringshop@gmail.com, z opisem wady, dowodem zakupu i zdjęciami. Rozpatrzenie następuje w ciągu 14 dni. W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca może naprawić Produkt, wymienić, obniżyć cenę lub zwrócić płatność. Koszty uznanej reklamacji ponosi Sprzedawca.
Postanowienia Końcowe
Regulamin obowiązuje od publikacji na stronie Sklepu i może być zmieniany. Zmiany nie dotyczą złożonych Zamówień. Spory rozstrzygane są polubownie lub przez sąd powszechny zgodnie z Kodeksem postępowania cywilnego. Regulamin podlega prawu polskiemu.